Any 6 Núm. 130
Diumenge, 18 de maig de 2025
Pol Molas
Cal establir uns criteris sobre la participació en coalicions militars, i evitar ser arrossegats per socis més grans.
Equip Editorial
Analitzem les darreres publicacions i idees de la nova dreta mundial.
Pau Gener
Una meditació sobre el donar exemple.
Hug Domenech de Cellès
Com s'ha de preparar Catalunya per surar davant d’una època de catàstrofes naturals?
Frederic J. Porta
Els escrits de presó de Jordi Pujol estan en contradicció amb la seva actuació política posterior?
Marc Belzunces
L’ús generalitzat dels combustibles fòssils causa un nou canvi estructural en la nostra espècie, però haurà estat un període curt.
Marc Barbacil Brugué
La inseguretat està creixent a Catalunya. Com hi posem remei? Falten més Mossos? Hem d’apujar les penes? O ens manquen jutges?
Els èxits internacionals de la política exterior turca semblen haver consolidat el seu líder en una posició invencible, però fins a quin punt és fort Erdoğan?
Dolors Clotet
La incomprensió global de la sexualitat explica diversos problemes actuals com ara el malestar entre sexes i la baixa natalitat.
Discursos sobre el sexe
Més mossos, més penes o més jutges?
Tothom pot ser papa
Transició energètica i nació catalana (IV): petroli i gas, el zenit final d’un model energètic iniciat fa dos milions d’anys
Un futur apocalíptic per salvar Catalunya? (II)
Coalicions: quan i com?
Binocle (Maig 2025)
Pujol i els turons
Erdoğan: l’imperi contraataca?
Esperit 2025. Tots els drets reservats.
Rep cada número, directe a la teva bústia